enova365 v.11.0. – najważniejsze zmiany

top

nowosci

 

 

handel

Drukarki fiskalne pracujące sieciowo

Powiązanie drukarek fiskalnych ze
Stanowiskami (komputerami) w
Konfiguracji.

Wiele definicji dokumentów podrzędnych
w relacji korekty

Ulepszenie konfiguracji i obsługi
Automatycznych korekt dokumentów
Magazynowych

Nowa definicja komunikatu EDI: PRICAT w
Standardzie ECOD
kadry i place

Obsługa depozytów komorniczych i
Zwrotów zajęć komorniczych

Lista pożyczek w Pulpicie pracownika

Obsługa rekrutacji pracowników w
Module ZZL

ksiegowosc
Możliwość powiązania matryc dokumentów
Z kontrahentami i uzupełniania danymi z
Matrycy istniejących dokumentów

Centrum kosztów w opisie analitycznym

Nowe filtry na liście Obroty i salda

Powiązane koszty – dodatkowa zakładka na
dokumencie ewidencji
workflow

Jeszcze bardziej ergonomiczne kreatory
Nawigacja dzięki przyciskom
Możliwość zmiany wielkości podglądu
Plików PDF

Obsługa wyszukiwania w treści plików PDF

Elastyczne sterowanie dostępnością
warunków przejścia między zadaniami
systemowe


Zmiany w wersji przeglądarkowej (HTML):


Rozbudowana obsługa konfiguracji list-
Organizator listy
Możliwość dołączania własnych wydruków
Obsługa skrótów klawiaturowych
footer

Office 2016 – co nowego w najnowszym pakiecie Microsoft.

Najnowszy zestaw narzędzi Office365 sygnowany nazwą Office 2016 jest już dostępny. Najważniejsze cechy to:

  • Współtworzenie – pracuj nad dokumentami z innymi użytkownikami bez względu na używane narzędzie;
    Dowiedz się więcej o współtworzeniu w programach Word i PowerPoint.
  • Jeszcze łatwiejsze udostępnianie – po prostu kliknij Udostępnij na wstążce;
    Dowiedz się więcej o udostępnianiu w programach Word, PowerPoint i Excel.
  • Współdziel w czasie rzeczywistym – wspólnie z innymi pracuj na dokumencie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nowościach w określonej aplikacji, kliknij jej ikonę poniżej.

Użytkownicy którzy subskrybują Office365 mają zawsze dostęp do najnowszych wersji. Jak zaktualizować?

Nie masz jeszcze pakietu Office365? Zapraszamy do zakupu!

Forumlarz kontaktowy

Media Creation Tool narzędzie przyspieszające aktualizację.

Oprogramowanie to służy do tworzenia własnego nośnika instalacyjnego na dysku flash jak również do przyspieszenia procesu migracji do Windows 10


Zanim rozpoczniesz upewnij się, że spełniasz następujące wymagania:
  • Masz połączenie internetowe (mogą być naliczane opłaty przez usługodawcę internetowego).
  • Masz wystarczającą ilość przestrzeni dyskowej na komputerze, dysku USB lub dysku zewnętrznym na pobrane pliki.
  • Masz pusty dysk USB lub DVD (oraz nagrywarkę DVD) z co najmniej 4 GB miejsca, jeśli chcesz utworzyć nośnik. Zalecamy użycie pustego dysku USB lub DVD, ponieważ cała jego zawartość zostanie usunięta.
  • Jeśli masz zamiar instalować system operacyjny po raz pierwszy, musisz mieć klucz produktu systemu Windows (xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx).
    Użyj narzędzia do tworzenia nośnika, aby pobrać system Windows. To narzędzie udostępnia najwygodniejszy sposób pobierania dla klientów korzystających z systemów Windows 7, 8.1 i 10. Narzędzie udostępnia następujące funkcje:
    • Formaty plików zoptymalizowane pod kątem szybkości pobierania.
    • Wbudowane opcje tworzenia nośnika dla dysków USB i DVD.
    • Opcjonalna konwersja do formatu pliku ISO.
    • Po ściągnięciu programu Media Cration Tool należy postępować zgodnie instrukcjami instalatora.

Gigant z Redmond zakończył wsparcie dla systemu Windows Server 2003.

Z dniem 14 lipca 2015r. Microsoft zaprzestał świadczenia pomocy technicznej dla tego produktu.

Co to oznacza?

Została wstrzymana publikacja aktualizacji zabezpieczeń dla wszystkich wersji systemu Windows Server 2003.
Jeżeli w swojej firmie wciąż korzystają Państwo ze środowiska Windows Server 2003, to zalecamy jak najszybciej zaplanować migrację do nowszych systemów które zapewnią odpowiednią ochronę dla Państwa danych.

Poniżej znajduje się link do filmu, pokazujący w jaki sposób można dokonać migracji do nowszych systemów.

 

Więcej na temat TUTAJ

Płatnik 10 Nowa wersja programu jest już dostępna.

Zmiany wprowadzone w programie Płatnik 10.01.001:


  • Dodano możliwość automatycznej aktualizacji bibliotek i plików stanowiących poszczególne elementy programu
  • Zwiększono zakres weryfikacji dokumentów oraz krytyczności błędów wykrywanych w dokumentach ubezpieczeniowych
  • Wprowadzono zmiany w raporcie tworzonym podczas pobierania i aktualizacji danych z ZUS
  • Wprowadzono zmiany w Kreatorze dokumentów rozliczeniowych umożliwiające utworzenie dokumentów na podstawie kompletów rozliczeniowych pobranych z ZUS
  • Rozszerzono funkcjonalność programu dla płatników wielooddziałowych, w sytuacji gdy rozliczenie z ZUS następuje w ramach jednej zbiorczej deklaracji
  • Wprowadzono funkcjonalność, która umożliwia wprowadzenia zmiany danych identyfikacyjnych osoby ubezpieczonej bezpośrednio na dokumentach
  • Dodano informacje o stanie weryfikacji dokumentów przetworzonych przez system ZUS
  • Wprowadzono możliwość wykorzystywania słowników adresowych w programie Płatnik podczas wypełnienia danych adresowych w dokumentach zgłoszeniowych
  • Wprowadzono możliwość wysłania przez płatnika opłacającego składki wyłącznie na własne ubezpieczenia, w jednym zestawie dokumentów – kilku deklaracji rozliczeniowych oznaczonych numerami z różnych zakresów

 

Wersja Płatnik 10.01.001 do pobrania
Źródło: http://www.platnik.info.pl/




zus